fredag 23. januar 2009

Gledelig gjensyn

Det må sies at siden det er andre gang jeg besøker Vietnam, er det en ganske rar følelse. Hvem skulle vel trodd at man får muligheten til å besøke et så spesiellt land to ganger. Men i alle fall, her er jeg igjen, og sitter nå på hotellet i Sapa.

På forhånd hadde JC printet ut bilder fra turen vår til Sapa i fjor, slik at vi kunne dele de ut i år. Og jeg kan trygt si at dette var svært så populært!
"This is my mother, this is my sister, this is my aunt!"

Det var også vedig hyggelig å treffe guiden (Khu) til JC, Annika, Marthe og Zaw igjen, og hun husket godt at vi var her for et år siden. "Hello Big Guy! Welcome back!"

Ban, guiden til Ivar, Eva Kristine og Håvard, var også tilstede og fikk med seg flere bilder hjem, og vi fikk streng beskjed om å hilse. Så det skal vi gjøre. Den eneste jeg ikke fant igjen, var min egen guide, Lah. Men jeg er ganske sikkert på at hun har rømt ut i skogen for å gjemme seg, siden nyttårsaften er på trappene... Men det er en annen historie

-Magnus

Ingen kommentarer: