tirsdag 20. januar 2009

Taxi Drifting?!

Jess da kom vi til vietnam igår tidlig (ifølge den klokka her da:P). Og nå er klokka nedi her 10 på kvelden, så begynner å komme inn i rytmen nå :) Etter å sitti på fly i 12 eller 14 timer tilsammen.. å blitt helt døgnvill :P
Men før vi kom til vietnam så var vi jo i Thailand. Det første jeg tenkte når jeg kom ut av Bangkok airport var at jeg hadde glidd rett inn i en Fast and the furios og Tokyo Drift film! Det første vi ser er rosa, grønne og gule taxi'er med Spoilere :P *Glis* Kan bare se for meg Taxi'ene Drifte inn på parkeringa hver gang dem har kjørt noen, og kommer for å parkere igjen :P

Mens her i Vietnam går vi liksom tilbake til 70-tallet, med mer vogn på sykler, scootere som du nesten blir kjørt på hver gang du skal over et gang felt. Ikke så gamle biler, men er flinke til å proppe dem fulle ;) En vanlig mini bus som er ment til 8 stk, klarer vi fint å få inn 11 med proppa full av bagasje ;) Ikke noe problem :P hehe.
Imårra skal vi på båttur, drar kl 8 og sover over på båten :)

Mer info senere, nå er det natta for meg :)

Michelle.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med turen til Ha Long Bay i morra. Kos dere og jeg gleder meg til å se bildene fra turen.

Linnt sa...

Prøv å ikke bli kjørt på første dagen da, små barn ;) er så kjedelig å ødelegge hele turen(Hadde jo vært greit om dere lot vær å skade dere eller bli sjuke, sånn i det hele tatt da).
Gleder meg til å se litt bilder fra dette mopedlandet.
Her på Bjerkely virker det forøvrig litt tomt, allerede (Til lunsj satt faktisk alle rundt et bord, okay noen få kom ikke da).
Ja, nå skal jeg gi meg. Skal prøve å kommentere mer, om den andre armen holder :p