lørdag 31. januar 2009

Mathildes tur til nå, i bilder

Okei. Vi skulle skrive 3-4 blogger i uka. Det går litt dårlig for min del, derfor tar vi et lite skippertak nå med noen bilder som sier hva jeg har gjort til nå.



MAja tar bilder ved Hoam Kiem Lake i Hanoi



Litt skeptiske til maten på båten i halong bay





JC fornøyd med vannmelonen



Maja og MAgnus ser et eller annet i halong bai



Stian ser noe annet



jeg så to ville apekatter



Maja og Andreas med nye kamera bagger



Bak de bambus trærene er Ho Chi Minh Mausoleet, fant bambusen mer innteressant.



Andreas tar bilde av noen som viste han ca 1000 ganger hvilken knapp han skulle trykke på, han hadde bare to kameraer rundt halsen når de spurte om han kunne ta bilde. de fant forresten mausoleet mer inntressant enn bambusen








Varmluft ballong på nyttårsaften.



JC i øverste seng på nattoget til hoian fra hanoi





Maja og Andreas på scooter tur i Hoian


Og da hadde jeg også laget en liten blogg :D
Håper det kanskje var en bitteliten smule inntressant:)

klemser uten bremser

2 kommentarer:

Fride sa...

APER :D sier ikke mer jeg!

Anonym sa...

gøygøy :D